Greek Bulgarian English French German Italian Japanese Lithuanian Romanian Russian Spanish

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ I.P.A. ΞΑΝΘΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΞΑΝΘΗΣ Κύριο

ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΙΡΑ ΞΑΝΘΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ
Γράφει ο Κων/νος Δεληγιαννόπουλος
Τα δύο σωματεία της Αστυνομίας της Ξάνθης (ΙΡΑ και Απόστρατοι), στο πλαίσιο της άψογης συνεργασίας τους, πραγματοποίησαν για δεύτερη χρονιά ταξίδι στο Εξωτερικό. Πέρσι στην πρώτη μας έξοδο και συγκεκριμένα το 3ήμερο της 28ης Οκτωβρίου ταξιδέψαμε στην Βουλγαρία και επισκεφτήκαμε την Φιλιππούπολη και την Σόφια. Αυτό ήταν το δεύτερο ταξίδι, κάτι που τείνει να γίνει ΘΕΣΜΟΣ για την Ένωση Αποστράτων Αστυνομικών και την Διεθνή Ένωση Αστυνομικών, ώστε κάθε χρόνο
να πραγματοποιείται ένα ταξίδι, εκτός Ελλάδος. Για φέτος είχε επιλεγεί η Ρουμανία, όπου πενήντα δύο (52) μέλη των δύο σωματείων και φίλοι μας – συγγενείς είχαμε την ευκαιρία να δούμε μία χώρα με πλούσια πολιτιστική κληρονομιά με έντονο το Ελληνικό στοιχείο.
Το 4ήμερο 23-26 Σεπτεμβρίου μπορεί να διανύσαμε δύο χιλιάδες (2000) χιλιόμετρα περίπου για να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερα μέρη, μπορεί αυτό ενδεχομένως να ήταν κουραστικό, πλην όμως αποζημιωθήκαμε με τα τόσα ενδιαφέροντα που είδαμε. Ξεκινήσαμε πολύ νωρίς το πρωί του Σαββάτου από την Ξάνθη και μέσω του μεθοριακού σταθμού Ορμένιου φτάσαμε στο Ρούσε και μέσω της γέφυρας Φιλίας αργά το απόγευμα φτάσαμε στο Βουκουρέστι και διανυκτερεύσαμε σε ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία των Βαλκανίων το RIN GRANT.
Η συνέχεια περιελάμβανε ξεναγήσεις στα Καρπάθια, την Σινάϊα, τα θερινά ανάκτορα του Κάρολου «PELES», το χωριό Μπραν με το Μεσαιωνικό Πύργο του Κόμη Δράκουλα, την Μεσαιωνική πόλη Μπρασόφ με τη πασίγνωστη Μαύρη Εκκλησία το παλιό Δημαρχείο και στάση για καφέ στην υπέροχη Πλατεία.
Η τρίτη ημέρα περιελάμβανε ξενάγηση της πόλης το ονομαζόμενο και το «Παρίσι των Βαλκανίων», το Μουσείο του χωριού μία μοναδική γεωγραφική Εθνολογική-λαογραφική έκθεση της Ρουμάνικης ζωής, με τα 300 περίπου ξύλινα σπιτάκια, την Αψίδα του Θριάμβου, το σπίτι του λαού και Παλάτι της Βουλής (παλάτι του Τσαουσέσκου το μεγαλύτερο κτίριο της Ευρώπης), το πρώτο Πανεπιστήμιο του Βουκουρεστίου, (κτίριο του 19ου αιώνα), την Ελληνική Εκκλησία, το Ορθόδοξο Πατριαρχείο της Ρουμανίας, την Ρωμαϊκή πλατεία.
Την τέταρτη και τελευταία ημέρα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής και μέσω των συνόρων και την γέφυρα της Φιλίας στον ποταμό Δούναβη φτάσαμε στη γραφική και πανέμορφη παλαιά Πρωτεύουσα της Βουλγαρίας το Βελίκο Τάρνοβο όπου εκτός της ξενάγησης είχαμε την ευκαιρία να γευματίσαμε. Μετά μέσω Νόβας Ζαγόρας και αφού κάναμε τα τελευταία ψώνια με αναμνηστικά στα συνόρα Ορμενίου φτάσαμε στην Ξάνθη.
Ευχαριστούμε όλους που συντέλεσαν για να πραγματοποιηθεί αυτό το ταξίδι, ώστε να περάσουμε και φέτος πολύ ωραία. Το Τουριστικό  Γραφείο ΤΟΝΙΑΣ TRAVEL που με πολύ μεράκι μας έκανε το πρόγραμμα, τους δύο Οδηγούς, τον Ξεναγό κ. Παύλο (Βούλγαρος στην καταγωγή, σπούδασε στην Ρουμανία και ήξερε άπταιστα Ελληνικά) βοηθώντας στην άρτια ξενάγηση όλο το 4ήμερο.
Πολλές ευχαριστίες στον Ηλία Βασιλάκη για την γνωριμία μας με τον Ρουμάνο συνάδελφο Αλέξανδρο, ο οποίος βρέθηκε κοντά μας από την άφιξη στο Βουκουρέστι, μας ξενάγησε στην παλιά πόλη της Ρουμανίας.
Μπορεί να μην συναντήσαμε τον πρόεδρο της ΙΡΑ Ρουμανίας Φλορεντίν, όμως είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε στο Μουσείο του χωριού, τον πρόεδρο της ΙΡΑ Ιρλανδίας Mr Denis Dunne, ο οποίος προερχόταν από το Συνέδριο της Βουλγαρίας και ενθουσιάστηκε με την φανέλα της ΙΡΑ Ξάνθης που φορούσε ο Φάνης Καραμπιπέρης.

Stamatis Spanoudakis   Is King Alexander AliveStamatis Spanoudakis - Mavros Kavalaris - Black HorsemanΘα ’ρθεις σαν αστραπή - Σταμάτης ΣπανουδάκηςΗ στιγμή που περνάει και χάνεται- Σπανουδάκης ΣταμάτηςΣπανουδάκης Αλέξανδρος ~Spanoudakis Alexander the GreatΣταματης Σπανουδακης - ΚΥΜΑΤΑΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΗ ΓΗ ΚΟΥΒΑΛΑΣ.

ΑΡΘΡΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ

vodafone banner

banner wind

fdikt1Μπες τώρα στο http://www.diktyoshop.gr
κάνε εγγραφή δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού που έχεις από τον Συνεταιρισμό Αστυνομικών Θεσσαλονίκης και αξιοποίησε τις εκπληκτικές τιμές σε υπηρεσίες και προϊόντα κινητής τηλεφωνίας.