Greek Bulgarian English French German Italian Japanese Lithuanian Romanian Russian Spanish

ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ I.P.A. ΠΕΛΛΑΣ ΣΤΟ ΜΠΑΝΣΚΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ Κύριο

ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ Τ.Δ ΠΕΛΛΑΣ
Έδεσσα, 21-02-2017           ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στις 11-02-2017 η Τ.Δ. Πέλλας πραγματοποίησε εκδρομή στο Μπάνσκο Βουλγαρίας. Στην εκδρομή συμμετείχαν μέλη της Τ.Δ. Πέλλας και φίλοι. Αναχωρούμε νωρίς το πρωί   από την Αριδαία και αφού περάσαμε από την Έδεσσα, έδρα της Τ.Δ. Πέλλας, και κατόπιν από τα Γιαννιτσά κατευθυνθήκαμε προς το Μπάνσκο της Βουλγαρίας, με ιδανικές καιρικές συνθήκες. Ταξιδεύοντας ευχάριστα, έφτασε η ώρα για την πρώτη στάση στα σύνορα για καφέ και ψώνια. Ακολούθως συνεχίσαμε για τον προορισμό μας, το Μπάνσκο, όπου και
φθάσαμε στις 12,00 μ.μ. Το Μπάνσκο(βουλγαρικά: Банско) είναι μια πόλη 9.212 κατοίκων στο όροςΠιρίντηςΒουλγαρίας, σε υψόμετρο 936μέτρωναπό την επιφάνεια της θάλασσας , με μεγάλη τουριστική ανάπτυξη. Ευθύς αμέσως κατευθυνθήκαμε προς τα ξακουστά lift του Μπάνσκο όπου και επιβιβαστήκαμε και μέσα από μια υπέροχη διαδρομή περί των είκοσι πέντε λεπτών διασχίσαμε ανοδικά το βουνό και φθάσαμε στο σαλέ του χιονοδρομικού, όπου και το απολαύσαμε μιας και η μέρα ήταν ηλιόλουστη και υπήρχε πλήρης καθαρότητα στην ατμόσφαιρα. Το μάτι μας διέκρινε όλες τις πλαγιές του σκι που πλαισιώνουν το σαλέ και έφθανε στο ψηλότερο σημείο του χιονοδρομικού που βρίσκεται στα 2500 m. Το χιονοδρομικό ήταν πλημμυρισμένο από σκιέρ και εκδρομείς. Αποτυπώθηκε στη μνήμη μας ένα πολύχρωμο και γεμάτο ζωή Σάββατο! Κατά τις 15,30 πήραμε τα lift της επιστροφής όπου και είχαμε ξανά την ευκαιρία να απολαύσουμε τη μοναδική θέα.
Φθάνοντας στην πόλη του Μπάνσκο επιβιβασθήκαμε στο λεωφορείο μας και οδηγηθήκαμε προς το ξενοδοχείο μας BalkanJewel **** . Εκεί παραλάβαμε τα κλειδιά μας και τακτοποιηθήκαμε στα πολυτελή δωμάτιά μας ενθουσιασμένοι με τις εγκαταστάσεις. Όμως οι εκπλήξεις συνεχίζονταν απολαμβάνοντας τις υπηρεσίες περιποίησης του ξενοδοχείου: εσωτερική πισίνα, spa, σάουνα, χαμάμ που εσωκλείονταν στο ταξιδιωτικό πακέτο που είχε κλείσει το Δ.Σ μας και έτσι το όνειρο της πλήρους χαλάρωσης έγινε πραγματικότητα για όλους μας, με πολυτέλεια και άνεση.
Το βράδυ μετά το δείπνο μας στο ξενοδοχείο αποφασίσαμε να συνεχίσουμε για βραδινή διασκέδαση μέσα στην πόλη του Μπάνσκο. Έτσι και έγινε. Όλοι μαζί μια παρέα γνωρίσαμε τη νυχτερινή ζωή του Μπάνσκο, με τραγούδι και χορό.
Την επόμενη μέρα, στις 12-02-2017 κάναμε checkout με τις καλύτερες εντυπώσεις από το ξενοδοχείο μας και αφού περάσαμε την άλλη πλευρά του ποταμού της πόλης επισκεφθήκαμε την παλαιά πόλη όπου και γνωρίσαμε την καθημερινότητα και το βιοτικό επίπεδο των ντόπιων. Επισκεφθήκαμε την εκκλησία της Αγίας Τριάδας, η οποία και αποτελεί και σύμβολο της πόλης του Μπάνσκο με το καμπαναριό ύψους 30 μέτρων και το εντυπωσιακό τέμπλο.
Μοιραία η ώρα της επιστροφής έφθασε! Στις 13,30 επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και η αντίστροφη μέτρηση της επιστροφής άρχισε. Λίγο πριν αποχαιρετήσουμε τη Βουλγαρία σταματήσαμε στο Σαντάνσκι, όπου και περάσαμε 2 ώρες με ελεύθερο χρόνο, για φαγητό και βόλτα. Στις 16.30 αναχωρήσαμε για την έδρα μας ξένοιαστοι και ενθουσιασμένοι από την εκδρομή μας. Στο Λευκώνα Σερρών κάναμε μια ολιγόλεπτη στάση συναντώντας τους συναδέλφους μας που στελεχώνουν τη διμοιρία υποστήριξης της Δ.Α. Πέλλας και βρίσκονταν εκεί για αστυνομικά μέτρα, λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων, προσδοκώντας να τους έχουμε μαζί μας στην επόμενη εκδρομή που σχεδιάζουμε, μιας και σ΄αυτήν το καθήκον δεν τους επέτρεπε να έρθουν.
Στις 20,30 όπως ήταν και από την αρχή προγραμματισμένο η εκδρομή μας έλαβε τέλος. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους φίλους μας, μέλη και μη, που αγκάλιασαν την εκδρομή μας αυτή, νιώθοντας χαρούμενοι γιατί η προσπάθειά μας αυτή ευδοκίμησε μιας και όλοι αμέσως γίναμε μια παρέα που ακολουθούσαμε ευχάριστα το κοινό πρόγραμμα, με ενθουσιασμό. Κρατώντας όλοι μας τις καλύτερες εντυπώσεις από την εκδρομή μας ανανεώσαμε το ραντεβού μας σε μια επόμενη εκδρομή, αισιοδοξώντας πως θα συναντηθούμε με τη βοήθεια του Θεού σύντομα!
SERVO PER AMIKECO
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                    Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Κων/νος                    ΣΕΛΚΟΥ Ειρήνη

Θα ’ρθεις σαν αστραπή - Σταμάτης ΣπανουδάκηςΗ στιγμή που περνάει και χάνεται- Σπανουδάκης ΣταμάτηςΣταματης Σπανουδακης - ΚΥΜΑΤΑΣπανουδάκης Αλέξανδρος ~Spanoudakis Alexander the GreatΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΗ ΓΗ ΚΟΥΒΑΛΑΣ.Stamatis Spanoudakis   Is King Alexander AliveStamatis Spanoudakis - Mavros Kavalaris - Black Horseman

ΑΡΘΡΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ

vodafone banner

banner wind

zz104Μπες τώρα στο http://www.diktyoshopvip.gr
κάνε εγγραφή δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού που έχεις από τον Συνεταιρισμό Αστυνομικών Θεσσαλονίκης και αξιοποίησε τις εκπληκτικές τιμές σε υπηρεσίες και προϊόντα  τηλεφωνίας και ενέργειας.